Prieteni de vacanță
Într-o stațiune din Mexic, puritanii Marcus și Emily se împrietenesc cu petrecăreții în căutare de senzații tari Ron și Kyla. Hotărând să trăiască clipa, Marcus și Emily se bucură de o săptămână de distracție nebună și dezmăț cu noii lor „prieteni de vacanță”. La câteva luni după destrăbălare, Marcus și Emily sunt oripilați când Ron și Kyla apar neinvitați la nunta lor.
În această comedie directă și fără perdea, puritanii Marcus și Emily se împrietenesc într-o stațiune din Mexic cu petrecăreții în căutare de senzații tari Ron și Kyla. Hotărând să trăiască clipa, Marcus și Emily, amândoi de obicei cu capul pe umeri, se descătușează și se bucură de o săptămână de distracție nebună și dezmăț cu noii lor „prieteni de vacanță”. La câteva luni după destrăbălare, Marcus și Emily sunt oripilați când Ron și Kyla apar neinvitați la nunta lor, provocând haos și dovedind că nu poți lăsa în urmă ce ai făcut în vacanță.