Watching
Josh stă singur într-o cafenea, mulțumit să privească lumea și să-și ascundă sentimentele pentru Annie, chelnerița. Dar apariția lui Carrick îi aduce o șansă care i-ar putea schimba viața definitiv. Brusc, capacitatea de a distinge adevărul de minciună face diferența în acest thriller care te va ține cu sufletul la gură.