Infanteria stelară
La absolvirea școlii, Johnny Rico se oferă voluntar în infanteria mobilă pentru a-și face stagiul militar federal. Departe de a avea motive patriotice, Johnny s-a înrolat la infanteriști pentru a câștiga inima iubitei sale, Carmen, care s-a înscris în academia flotei pentru a deveni pilot interstelar. Când un accident tragic are loc în timpul antrenamentului, Johnny își dă seama că s-a înrolat din motive greșite. Este pe punctul de a-și da demisia, când Pământul este atacat de gândaci.
„Total Recall”… lăudat pentru efectele sale speciale uluitoare și decorurile futuriste uimitoare! Noul mileniu aduce omenirea față în față cu cel mai mortal dușman… o rasă inteligentă de gândaci extratereștri, unii înalți de 9 metri, alții care zboară și toți capabili să distrugă orice viețuitoare de pe Pământ! Aici intervine curajosul luptător pentru libertate Johnny Rico. În timp ce Johnny se antrenează într-o unitate de elită de infanterie, frumoasa lui iubită Carmen devine pilot de top – dar este sedusă de un instructor de zbor curtenitor! Alătură-te misiunii lor pe planeta de origine a extratereștrilor, unde un adevărat război intergalactic este pe punctul de a începe… șansele omenirii fiind mici.