Superstore
America Ferrera ("Ugly Betty") și Ben Feldman ("Mad Men", "A to Z") joacă într-o comedie spumoasă, de la producătorul serialului "The Office", despre o familie unică de angajați ai unui megamagazin. De la novicii entuziaști și veteranii care le-au văzut pe toate, la sezonierii habarniști și managerii pe viață, împreună înfruntă cu umor rutina zilnică: vânători de chilipiruri înrăiți, reduceri care stârnesc haos și traininguri demne de un pui de somn.