Nevasta mea și copiii
Michael încearcă să îi învețe pe copii lecții de viață, folosindu-și propria înțelepciune. Michael Jr. este disciplinat de tatăl lui, Claire vrea doar banii tatălui ei, iar Kady îl lasă rareori pe tatăl ei să aibă ultimul cuvânt.
Michael Kyle este un tată modern care își conduce gospodăria într-un stil unic. El îi învață pe copii lecții de viață cu propria înțelepciune plină de umor. Janet, soția lui Michael, păstrează un echilibru între grija față de casă, dezvoltarea carierei și glumele cu soțul. Cei trei copii sunt Michael Jr, elev de liceu care primește de obicei glume de la tatăl său, fiica adolescentă Claire al cărei hobby preferat este să îi ceară tatălui bani și Kady care are șase ani și rareori îl lasă pe tatăl ei să aibă ultimul cuvânt.