Prafuri
„Prafuri” este o dramă care se petrece în perioada de început a consumului masiv de cocaină din Los Angeles și care ilustrează impactul cultural radical pe care l-a avut acesta.
„Prafuri” este o dramă care se petrece în perioada de început a consumului masiv de cocaină din Los Angeles și care ilustrează impactul cultural radical pe care l-a avut acesta. Povestea urmărește numeroase personaje aflate în pragul unui conflict violent, printre care: Franklin Saint, un tânăr antreprenor de stradă care se zbate pentru succes; Gustavo „El Oso” Zapata, un luptător mexican de performanță prins în lupta pentru putere a unei familii interlope; Teddy McDonald, un agent CIA care încearcă să scape de un trecut întunecat și care demarează o operațiune ilicită de finanțare a grupărilor Contras din Nicaragua; și Lucia Villanueva, fiica dură a unui cap mafiot mexican. În „Prafuri”, toată lumea luptă pentru a-și atinge obiectivele supreme, care constau în bani, putere și influență în Los Angeles.