Atlanta
Doi veri muncesc pe scena muzicală din Atlanta să-și facă viața lor și a familiilor lor mai bună.
Povestea serialului Atlanta se învârte în jurul lui Earnest „Earn” Marks (Glover), un singuratic care se întoarce în orașul său natal Atlanta, Georgia (The Peach State) după ce a renunțat la Princeton. La sosire, descoperă că vărul său Alfred a devenit cel mai în vogă artist rap din Atlanta. Serialul urmărește ascensiunea verilor pe scena rap din Atlanta, dar viziunile opuse despre artă, comerț, succes și rasă le va îngreuna drumul. Earn este extrem de inteligent, atent și rătăcit. Fiind un milenar dezamăgit, se străduiește să își găsească vocația sau „brandul” și simte că meciul vieții este aranjat astfel încât să nu poată câștiga niciodată. Recunoaște că popularitatea de peste noapte a lui Alfred pe YouTube are potențialul de a deveni o oportunitate care să le schimbe viața amândurora - dacă reușește să stăpânească atitudinea vărului său de „acționează mai întâi, gândește mai târziu” și dacă se obișnuiește cu Darius, tovarășul dependent de droguri, posibil medium (dar cu siguranță ciudat). Ca manager al lui Alfred, Earn ar putea găsi în sfârșit ceva spre care să merite să își canalizeze toată energia.