Disney În Culise
„Disney În Culise” ridică cortina de pe compania Walt Disney, în premieră absolută. Urmărește în fiecare săptămână serialul care duce telespectatorii să vadă ce se află în spatele filmelor, al parcurilor tematice, al destinațiilor, muzicii, jucăriilor și al multor altor lucruri. Fiecare episod oferă trei povești unice care surprind momente magice și istorisiri sincere despre Disney.