O zi la Disney
„O zi la Disney” este o serie de documentare care prezintă un grup divers de oameni din spatele unora dintre cele mai magice povești Disney. Din inima parcurilor Disney până pe străzile din Madrid, faceți o călătorie în locații apropiate și îndepărtate pentru a-i cunoaște pe oamenii care își petrec fiecare zi creând magie în moduri unice și captivante. Fie că însuflețesc personaje îndrăgite, conduc tramvaiul de pe Main Street sau descoperă următoarea vedetă Disney Channel, fiecare episod prezintă în detaliu viața membrilor distribuției care se dedică să creeze continuu momente memorabile și emoționante pentru oamenii din întreaga lume.