Cronicile din Narnia: Prințul Caspian
Lumea magică a lui CS Lewis se trezește iarăși la viață în „Prințul Caspian”, al doilea film din seria „Cronicile din Narnia”. Veniți cu Peter, Susan, Edmund, Lucy, puternicul și maiestuosul Aslan, noi creaturi din Narnia și prințul Caspian, care îi conduc pe locuitorii din Narnia într-o călătorie remarcabilă pentru a readuce pacea și gloria în acest ținut magic. Aventura din „Cronicile din Narnia: Leul, vrăjitoarea și dulapul” continuă cu mai multă magie și un nou erou, prințul Caspian. Este un triumf al imaginației, curajului, dragostei, bucuriei și umorului care va plăcea întregii familii.