Acțiune și aventură, Fantezie
Tânăra Lucy, Edmund și vărul lor trec printr-un tablou într-un ținut magic unde navighează cu Regele Caspian ca să-i ajute pe lorzii Narnieni alungați de un uzurpator malefic al tronului.