King's Man: Începutul
Unii dintre cei mai răi tirani și criminali din istorie s-au reunit pentru a pune la cale un război care poate distruge milioane de oameni, un om trebuie să se lupte contra cronometrului pentru a-i opri. Aflați despre originile primei agenții independente de informații în „King's Man: Începutul”.