Hitman: Agent 47
HITMAN: AGENTUL 47, film bazat pe un joc video popular, dezvăluie lumea unuia dintre cei mai de temut asasini - o clonă îmbunătățită genetic dotată cu o inteligență superioară și abilități supraomenești!