Tânărul Peter Parker (Spider-Man) începe să exploreze noua sa identitate de supererou care țese pânze. Peter se întoarce acasă, unde locuiește cu mătușa May, sub supravegherea noului său mentor, Tony Stark. Peter încearcă să revină la normalitatea cotidiană, dar când Vulture apare ca noul răufăcător, cele mai importante lucruri din viața lui Peter vor fi amenințate.