Anii '90 au fost deceniul sexului și al scandalurilor care au estompat toate limitele: între public și privat, între știri și divertisment, între realitate și fantezie.
La începutul anilor '90, Zidul Berlinului tocmai căzuse și, în curând, au început să cadă și alte ziduri: între public și privat, între știri și divertisment, între realitate și fantezie. Schimbările au atras noi voci care au spus adevăruri dure și au împins sexul și celebritatea în lumina reflectoarelor. Obsesia noastră colectivă pentru tabloide a fost alimentată de apariția internetului, anunțând o nouă eră a informării în masă și a dezinformării.
În anii '90, o nouă generație ia avânt, revoluționând politica, muzica pop și îmbătrânirea.
În anii '90, noi lumi fantastice se contopesc cu realitatea, încât nimeni nu mai face diferența.
Criza SIDA forțează sexul să iasă la lumină, iar președintele este implicat într-un scandal sexual.
În anii '90, realitatea devine o emisiune de neratat. Camerele dezvăluie totul. Nu te poți ascunde.
Deceniul în care fascinația noastră pentru celebritate și scandaluri devine o obsesie periculoasă.
Izbucnește un război cultural pe măsură ce noi voci își spun adevărul, dar nu toți sunt încântați.
În anii '90, moderatorii radio sunt la putere, iar vedetele și talk-show-urile stârnesc controverse.
În timp ce conspirațiile se răspândesc, SUA se confruntă cu inamici din interior și din exterior.
Generația Wired adoptă muzica grunge, cafeaua gourmet și gadgeturile viitorului.