Resident Evil: Răsplata
Virusul mortal T al Umbrella Corporation se răspândește global, transformând oamenii obișnuiți în legiuni de morți-vii. În pragul extincției, umanitatea are o singură speranță: Alice (Milla Jovovich). Vechi prieteni devin noi dușmani în timp ce ea se luptă prin principalul centru de cercetare al Umbrella și descoperă că tot ceea ce crede poate să nu fie adevărat.