Un englez înstărit comandă un dirijabil și echipajul acestuia pentru a-și căuta fiul dispărut în Arctica. În acest proces, ei descoperă o insulă misterioasă populată de războinici vikingi ostili.
Un arheolog american se alătură unui bogat om de afaceri englez, unui excentric inventator francez și unui vânător de capcane eschimos în căutarea impresionantă a unui fiu pierdut de mult timp. Ceea ce descoperă ei este o lume uitată de timp, în marea tradiție a aventurilor fantastice a lui Jules Verne și H.G. Wells, plină de romantism și comedie!