În acest următor capitol palpitant din saga Maze Runner, Thomas și colegii săi Gladers trebuie să lucreze împreună pentru a supraviețui Scorchului, un pustiu steril plin de pericole de neimaginat!
În acest următor capitol palpitant din saga epică Maze Runner, Thomas (Dylan O’Brien) și colegii săi Gladers se confruntă cu cea mai mare provocare de până acum: căutarea indiciilor despre puternica organizație cunoscută sub numele de WCKD. Călătoria lor îi duce la Scorch, un pustiu steril plin de pericole de neimaginat. Misterul se adâncește la fiecare pas pe măsură ce Gladers lucrează împreună într-o luptă totală pentru a supraviețui!