Zombi: Misterul cu monştri al lui Addison
Addison este gazda Balului Toamnei de Halloween și încearcă din răsputeri să-l facă extrem de înfricoșător și distractiv.
Addison este gazda Balului Toamnei de Halloween și încearcă din răsputeri să-l facă extrem de înfricoșător și distractiv. După ce transformă costumul Shrimpy folosind pietre din Bârlogul Lupilor, o putere misterioasă aduce costumul la viață ca și cum ar fi monstrul lui Frankenstein. Monstrul Shrimpy începe să terorizeze pe toată lumea și să distrugă tot ce îi stă în cale! Zed și Willa vor fi nevoiți să colaboreze cu Addison pentru a salva Balul Toamnei... și chiar și liceul Seabrook!