Zed și Addison repetă anul absolvirii alături de toți prietenii, într-o mare aventură plină de muzică, monștri și distracție muzicală!
Pregătiți-vă pentru distracție muzicală și noi prieteni, în timp ce urmărim viața de zi cu zi a lui Zed, Addison, și a întregii găști din Seabrook. Folosind tehnologia extraterestră a lui A-Spen, Zed și Addison iau anul absolvirii de la capăt, ca să-l poată repeta cu toți prietenii! Iar anul acesta va fi cel mai grozav, alături de prieteni, cu distracții, și totul de la a salva orașul până la a salva băutura favorită de la cantină. În Seabrook, până și o zi obișnuită la liceu se poate transforma într-o aventură nebună și ridicolă.