Riley, în vârstă de 12 ani, își petrece timpul liniștită acasă alături de părinți, în San Francisco, când la ușă bate pe neașteptate un băiat.
Riley, în vârstă de 12 ani, își petrece timpul liniștită acasă alături de părinți, în San Francisco, când la ușă bate pe neașteptate un băiat. Oare mama și tata pot fi mai emoționați decât Riley de prima ei întâlnire?