Saga Amurg: Lună Nouă
Când familia Cullen decide să plece din oraș pentru a încheia relației ei cu vampirul Edward, Bella este distrusă de durere. Ea încearcă să-și găsească alinarea în prietenul ei Jacob și începe să se gândească dacă ar putea fi ceva mai mult între ei.