Străini cu toții
Într-o noapte, în blocul său turn aproape gol din Londra, Adam se întâlnește inopinat cu vecinul său misterios Harry, care îi dă peste cap ritmul vieții de zi cu zi. Pe măsură ce aceștia doi se apropie, Adam se întoarce la casa din copilărie, unde se pare că părinții săi pe care îi știa morți de mult sunt în viață și par de aceeași vârstă ca în ziua în care au murit acum peste treizeci de ani.