Comedie, Fantezie
După multe căutări nereușite de apartamente în Paris, Paul a găsit, în sfârșit, să se mute într-un studio frumos și accesibil. Totuși, își dă seama curând că ceva nu este în regulă, deoarece observă comportamentele ciudate ale vecinilor săi și zgomotele dubioase din timpul nopții. Pe lângă asta, oare se poate ca apartamentul lui să se micșoreze?