Harbor
Când Adèle, o profesoară de engleză, lasă spontan un tânăr imigrant de 15 ani să se îmbarce ilegal cu clasa ei pe un feribot spre Anglia, ea nu întrevede importanța gestului ei și consecințele acestuia în această călătorie nocturnă.