Memento
La șase luni după despărțirea bruscă ce a avut loc în timp ce își planificau nunta, Deniz și Güneş se întâlnesc întâmplător. În aceeași seară, primesc amândoi pe telefon un mesaj misterios, care îi atrage într-o călătorie transformatoare în care se vor confrunta cu piesele ce lipsesc din trecutul lor și vor redescoperi ce înseamnă iubirea adevărată.
La șase luni după o despărțire dureroasă, ce a avut loc în pragul căsătoriei, Güneş și Deniz primesc același mesaj codat prin care sunt anunțați că sunt comoștenitori ai unei case misterioase din Cappadocia. Güneş, o vedetă a rețelelor de socializare, speră că moștenirea va finanța visul surorii ei. Deniz o însoțește doar ca să o țină departe de alt bărbat. În timpul neașteptatei călătorii, cei doi trebuie să-și înfrunte trecutul și să decidă dacă iubirea mai are loc în viitorul lor.