Vom fi bine
Aktan și Lal se îndrăgostesc unul de altul până peste cap într-un moment neașteptat al vieții lor. În ciuda tuturor obstacolelor, nu pot sta departe unul de altul. Cei doi nu înțeleg ce se ascunde în spatele acestei atracții și de ce nu reușesc să se desprindă, chiar și atunci când se rănesc reciproc. Pe măsură ce legătura lor pasională devine o călătorie interioară tulburătoare, plină de fragilitate, emoții ascunse și durere, iubirea îi învață cine sunt cu adevărat.
Când se așteaptă mai puțin, Aktan și Lal se confruntă cu o iubire pe care nu o pot controla. Deși provin din lumi opuse, sunt atrași irezistibil unul de celălalt. Relația lor, deopotrivă fermecătoare și tulburătoare, devine o călătorie interioară ce scoate la iveală emoții, regrete și poveri ascunse. Împreună descoperă că iubirea ne arată cine suntem cu adevărat.