Your Mother and I
Julia Sarah Stone și unicul Don McKellar sunt în mare formă în rolurile unei fiice sceptice și al tatălui său impresionant de volubil, în adaptarea amuzantă și incisivă a poveștii lui Dave Eggers și realizată de Anna Maguire.