Aeronaut
Kevin vrea să evadeze și visează să devină pilot pentru a lăsa totul în urmă, alături de surioara lui, Jaimy. Visul său e întruchipat de un aeromodel superb, simbolul libertății mult dorite, de care are o grijă incredibilă. Dar, într-o zi, sora lui pune mâna pe jucăria preferată, punându-i la grea încercare dragostea frățească.
Într-o scurtă și emoționantă animație stop-motion, Kevin, un băiat de zece ani, trăiește cu un tată tiranic. Visul lui e să devină pilot și să evadeze împreună cu surioara sa, Jaimy. O machetă de avion, simbolul libertății mult dorite, îi întruchipează speranța. Dar când sora lui îi ia prețioasa jucărie, dragostea frățească îi e pusă la grea încercare. Își va putea salva visul înainte să se facă bucăți? Și ce e mai presus: iubirea pentru soră sau pentru un obiect?