My Week with Maisy
Când doamna Foster, o pensionară scorțoasă, începe chimioterapia, o întâlnește pe Maisy, un vârtej de fetiță, curioasă și care aspiră să devină lesbiană. Pe parcursul tratamentului, legătura lor neașteptată le aduce vindecare și o nouă speranță, exact când se așteptau mai puțin.