Marile migrații
După trei ani în lucru, „Marile migrații” este un serial de referință care prezintă luptele epice ale migrațiilor animalelor de pe întreaga planetă și știința revoluționară din spatele acestor maratoane pe viață și pe moarte. Este o cronică a unor călătorii motivaționale, adesea chinuitoare, a unor situații neiertătoare și a ceea ce înseamnă cu adevărat să te deplasezi ca și cum viața ta ar depinde de asta.
Asistați la migrația cașaloților, a crabilor roșii, a fluturilor monarh și a antilopelor gnu.
Schimbarea anotimpurilor și a climei motivează animalele migratoare să ajungă la timp la destinație.