O minciună gogonată
Jason Shepherd are paisprezece ani și reputația de a nu spune mereu adevărul. Așa că, atunci când Marty Wolf, un important producător de la Hollywood, îi fură o lucrare de școală și o transformă într-un film de mare succes, nimeni nu crede varianta lui Jason. Urmează o aventură nebună prin toată țara, plină de farse, tehnologie și răsturnări de situație, în care Jason și cea mai bună prietenă a sa, Kaylee, sunt hotărâți să-l facă pe vinovat să recunoască totul.