Pat XO
Pe 18 aprilie 2012, Pat Summitt a uimit lumea sportului demisionând din Tennessee. Pe măsură ce vestea că suferă Alzheimer cu debut precoce s-a răspândit, antrenoarea și fiul ei, Tyler, și-au propus să învingă această provocare așa cum au făcut-o cu toate, împreună. „Pat XO” spune povestea remarcabilă a acestei antrenoare incomparabile.
Urmărește povestea remarcabilă a lui Pat Summitt, cea mai câștigătoare antrenoare din istoria baschetului NCAA. Acest portret brut, autentic ia camera din mâinile regizorului și o plasează în cele ale celor care o cunosc cel mai bine. Cu Tyler, fiul lui Pat, ca povestitor principal, colegi jucători, antrenori și admiratori, precum Peyton Manning și Kenny Chesney, care oferă propriile lor perspective despre o femeie căreia îi păsa nu numai să câștige, ci și să-și ridice jucătorii și universitatea.