Doi cineaști finlandezi și o echipă internațională de scafandri pornesc în căutarea submarinului german U-479, pierdut în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, în Golful Finlandei. Deși sovieticii susțin că acesta a fost scufundat de submarinul Lembit, întrebările fără răspuns îi determină pe cineaști să investigheze misterul pe cont propriu.