Al Doilea Război Mondial: Oceanul pe uscat
Cel de-al Doilea Război Mondial a dus la pierderea a nenumărate nave și vieți pe mare. Azi, noi prospecțiuni subacvatice și imagistica 3-D permit „secarea” apelor și studierea în detaliu a acestor epave scufundate. De la USS Arizona din apele puțin adânci ale Pearl Harborului, la nava-amiral nazistă Bismarck, situată la 3 mile în aval, până la Leopoldville, nava Aliaților care a transportat trupe în Ziua Z a debarcării, ni se dezvăluie secrete ascunse de mult timp în adâncuri.