Explorer: Pierdut în Arctica
O încercare de a rezolva unul dintre cele mai mari mistere din istoria explorărilor, prin găsirea mormântului legendarului explorator arctic John Franklin.
Sir John Franklin a plecat din Anglia în 1845 cu două nave și 129 de bărbați în încercarea de a naviga în premieră prin Pasajul de nord-vest, o nouă rută comercială de la capătul lumii. Dar navele lui Franklin au dispărut fără urmă. Acum, o echipă de exploratori încearcă să rezolve misterul refăcând traseul lui Franklin în căutarea mormântului acestuia.