Chemarea străbunilor
Adaptat după îndrăgitul roman clasic, Chemarea străbunilor aduce intens la viață povestea lui Buck, un câine cu inimă mare, și a bărbatului (Harrison Ford) în care trebuie să învețe să aibă încredere. Viața lui Buck este dată peste cap atunci când este scos din rutina domestică din California pentru a deveni membru al unei echipe de livrare pe sănii al serviciului poștal din Yukon, Alaska, în jurul anului 1890.
Adaptat după îndrăgitul roman clasic al lui Jack London, Chemarea străbunilor aduce intens la viață povestea unui câine cu inimă mare numit Buck și a lui John Thornton (Harrison Ford), bărbatul în care Buck trebuie să învețe să aibă încredere. Dezrădăcinat brusc din stilul său de viață răsfățat din însorita California, Buck se trezește în sălbăticia exotică din Yukon, Alaska. Fiind cea mai recentă achiziție a echipei poștale de livrare pe sănii în timpul turbulentelor zile ale Goanei după aur din 1890, Buck a lăsat în urmă o viață confortabilă în schimbul uneia de greutăți și supraviețuire. Viața se schimbă din nou în mod dramatic pentru Buck atunci când îl întâlnește pe Thornton, un singuratic devenit aventurier, și devine clar că cei doi sunt predestinați să experimenteze aventura vieților lor. Navigând printr-un mediu pe cât de neiertător, pe atât de spectaculos, călătoria transformă profund atât omul cât și câinele. Cu amestecul său unic de acțiune vie și intensă, Chemarea străbunilor este o experiență vizuală uimitoare, cu personaje reale și autentice din punct de vedere emoțional.