Războiul Lumilor
Când astronomii detectează o emisie dintr-o altă galaxie, aceasta e o dovadă clară a existenței vieții extraterestre inteligente. În câteva zile, omenirea e aproape exterminată, iar când pe cer apar nave extraterestre, supraviețuitorii își pun o întrebare arzătoare: cine sunt acești atacatori și de ce sunt hotărâți să ne distrugă?