Huellas Del Samurai, Las
După secole de tăcere, un grup de oameni din orașul de pe malul râului Coria del Rio descoperă că una dintre cheile istoriei orașului se află în ținuturile îndepărtate ale Orientului, în viața unui samurai în căutarea mântuirii.