Dramă, Acțiune și aventură
După moartea subită a unchiului ei, Jian află că acesta i-a lăsat în urmă un magazin suspect. Cine era unchiul ei și ce fel de magazin avea? Înainte ca Jian să înțeleagă ce se întâmplă, este atacată de indivizi necunoscuți, care vor proviziile unchiului ei.
Jian nu mai are pe nimeni în afară de unchiul ei. După moartea lui subită, află că acesta a lăsat în urmă un magazin suspect. Cine era unchiul ei și ce fel de magazin avea? Înainte ca Jian să înțeleagă ce se întâmplă, este atacată de indivizi necunoscuți, care vor proviziile unchiului ei. Va reuși Jian să supraviețuiască singură?