Scream Queens
„Scream Queens” este un serial satiric de comedie neagră creat de Ryan Murphy, Brad Falchuk, Ian Brennan și Dante Di Loreto. Primul sezon se desfășoară în jurul unui campus universitar care este zguduit de o serie de crime.