The Ultimate Collection
Aceasta este colecția supremă de rock clasic, cu interpretări legendare ale celor mai definitorii piese ale genului. Fiți martori la interpretarea trupei Asia a piesei „Heat of the Moment” și la o versiune puternică a piesei „Alright Now” de către formația originală Free, celebrând istoria rockului.