Acest documentar analizează muzica legendară a lui Neil Young, concentrându-se pe colaborarea sa iconică cu Crazy Horse. Cu imagini rare de la un concert din 1986, oferă o privire marcantă asupra carierei solo a artistului și impactul său durabil asupra lumii rock-and-roll.