Soprano: Pe Viață și Pe Moarte
Serialul-documentar „Soprano: Pe viață și pe moarte” spune povestea aventurii lui Saïd M’Roumbaba (alias Soprano), fiul unor imigranți comorieni, născut într-un cartier din nordul Marsiliei, care acum a ajuns să fie printre cei mai populari artiști ai Franței. Dezvăluie unul dintre elementele-cheie pentru succes: o prietenie „pe viață” cu alți trei artiști protagoniști ai acestei povești: Mateo, Mej și Djamali.
"Serialul-documentar „Soprano: Pe viață și pe moarte” spune povestea aventurii lui Saïd M’Roumbaba (alias Soprano), fiul unor imigranți comorieni, născut într-un cartier din nordul Marsiliei, care acum a ajuns să fie printre cei mai populari artiști ai Franței. Dezvăluie unul dintre elementele-cheie pentru succes: o prietenie „pe viață” cu alți trei artiști protagoniști ai acestei povești: Mateo, Mej și Djamali. Cei patru prieteni s-au cunoscut în fața blocurilor din cartierul lor în anii '90 și au rămas nedespărțiți de atunci, fiind legați prin bucurie, agonie, umilință, piedici și reușite. Prin prisma aventurilor acestui grup de prieteni care prin talent și perseverență au reușit să-și depășească condiția în viață și au reușit să construiască un imperiu al muzicii, iese la iveală o poveste mult mai vastă: aceea a orașului Marsilia, a diversității din Franța, precum și a muzicii rap, narațiunea fiind desfășurată pe mai mult de treizeci de ani."