Little Baby Bum
„Little Baby Bum” este o emisiune distractivă și educativă, cu poezii clasice și noi pentru copii. Împreună cu prietenii și familia, Mia, o fetiță de 6 ani, experimentează lumea din jurul ei prin cântec și, uneori, cu un pic de magie. O lume în care animalele pot dansa, autobuzele sunt prieteni și zilele ploioase nu sunt niciodată plictisitoare.
Copiii adoră să cânte și să danseze cu Mia, cu Baby Max și cu o gașcă distractivă și diversă de animale, vehicule și oameni, toți prieteni. Prin magia ritmului și a rimelor, lumea lor prinde viață.
Max face baie. El sparge bule, dă din picioare, stropește, se joacă cu rățuște și se spală!
Tati, Ella și mami îl îmbrățișează pe Max la culcare. Max își ia animăluțul din pluș și adoarme.
Mia și Max se joacă de-a „Mâța-n sac”. Mia scoate o minge tare, una moale și una care săltăreață!
Mia și Max fac baie. Mami e aruncă jucării în apă, iar copiii le caută. Multă bălăceală și veselie!
E ora culcării, dar Max nu vrea să doarmă! Mami și tati încearcă să-l ajute pe cel mic să adoarmă.
Mia, Max și mami construiesc pentru Max o mașină de pompieri mare, roșie, dintr-o cutie de carton.
Mia, Max și mami inventează un joc cucu-bau cu ce găsesc prin casă și se distrează de minune.
Tati se preface se ridică în aer ca un avion, fluieră ca o locomotivă și îi duce mâncare lui Max!
Mia îl invită în camera lui Max pe Twinkle, care presară praf de stele pe Max și îl adoarme.