Bananas!*
Juan „Accidentes” Dominguez, un avocat tenace, se luptă cu gigantul corporatist Dole Food. El reprezintă doisprezece muncitori nicaraguani de pe o plantație de bananieri, presupus sterilizați din cauza unui pesticid interzis. Acest documentar plin de suspans urmărește bătălia juridică de mare miză, punând sub semnul întrebării triumful justiției în fața unei puteri imense.