Ultimul rege al Scoției
Ultimul rege al Scoției este un thriller puternic care recreează lumea Ugandei sub dictatura nebună a lui Idi Amin, combinând abil realitatea și ficțiunea pentru a crea o poveste uimitoare ce rezonează cu lumea de astăzi.