Morgane, geniul investigațiilor
Morgane: 38 de ani, 3 copii, 2 foști, 5 credite, IQ 160 și un spirit rebel. Viața ei de femeie de serviciu e dată peste cap când poliția îi descoperă abilitățile ieșite din comun și îi propune un post de consultantă. Singura problemă? Morgane detestă polițiștii.
Sarcina îi dă peste cap viața lui Morgane, dar tot trebuie să se întoarcă la muncă.
Tristan Delvallée, responsabil cu aprovizionarea la o firmă de mentenanță, este găsit înjunghiat.
O anchetă în Vestul Sălbatic francez o aduce pe Morgane față în față cu părinții lui Karadec.
Tornada Morgane își pune la bătaie imaginația și inventivitatea ca să nu-l scape pe vinovat.