Deep State
Deep State e un thriller de spionaj intens și dur, care provoacă dependență și care te va ține cu sufletul la gură, îndoindu-te de fiecare intrigă, acțiune și motivație. Cine controlează de fapt situația? Cine trage sforile? Care este adevărul și ce trebuie făcut pentru a-l scoate la iveală?
Deep State este un thriller de spionaj genial, care îl are în prim plan pe Max Easton, un fost spion revenit la muncă pentru a răzbuna moartea fiului său (care îi călcase pe urme), dar care se trezește în mijlocul unui război informațional secret și a unei conspirații care are ca scop răspândirea haosului în Estul Mijlociu.