Camp Rock
Când adolescenta Mitchie are în sfârșit șansa de a participa la tabăra de muzică mult visată, descoperă că mulți dintre colegii ei provin din familii celebre. După o întâlnire cu cântărețul arogant al popularei trupe Connect 3 (formația Jonas Brothers), Mitchie poate pleca liniștită să-și îndeplinească visul de a deveni cântăreață. Trebuie doar să-și încerce norocul cu încredere și să nu privească nicio clipă înapoi.
Mitchie Torres (Demi Lovato) are șansa vieții ei de a participa la Tabăra de rock, o renumită tabără de muzică. Dar în timp ce lucrează din greu ca să-și perfecționeze calitățile muzicale, Mitchie descoperă cât de competitivi sunt colegii ei. Când viața ei ia o întorsătură neașteptată, Mitchie descoperă cât de important este să fii sincer cu tine însuți. Cu ajutorul unor antrenori ca Shane Gray (Joe Jonas), care s-a întors în tabără ca să se regăsească, dar și să-și găsească inspirația, Mitchie își va înfrunta temerile și va învăța să iasă în scenă.